شناسه خبر : 45159
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 , 14:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازِقطع عضو درآستانه صعود به "کازبک گرجستان"

جانباز قطع عضو در آستانه صعود به قله "کاریک گرجستان" در اردویی آمادگی، به قله دماوند صعود می کند.

فاش نیوز - جانباز قطع عضو در آستانه صعود به قله "کاریک گرجستان" در اردویی آمادگی، به قله دماوند صعود می کند.

به گزارش فاش نیوز، اردوی گروه کوهنوردی هامون شوشتر در تاریخ ۱۵تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۵ با تعداد ۲۶ نفر از کوه نوردان، در قالب سه کارگاه آموزشی به طور جداگانه ( آقایان و بانوان ) در شهرستان الیگودرز لرستان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی که زیرنظر اساتید برجسته  فداراسیون کوهنوردی کشور به اسامی خانمها پروین رضای. نادیا  اسمی خانی و آقایان حسین نظر، حسن زارعی، ایرج جباری و قادرعظیمی برگزارشد، قهرمان جانباز و قطع عضو کشور"جانباز امین امان اله پور" جهت طی دوره آموزشی و تمرینی برای صعود در خارج از کشور به قله «کازبک گرجستان» نیز حضور داشت.

به گفته سرپرست تیم عبدالکریم قناد و مربی تیم محمد مختاربندیان وضع جسمی و روحی این جانباز در وضع مطلوبی می باشد.

شایان ذکر اینکه قرار است در خرداد ماه ۹۵ آخرین اردوی آمادگی این جانباز و پدیده نوین کوهنوردی کشور در بخش جانبازان و معلولین،  در قله دماوند انجام می شود و در مردادماه ۹۵ نیز به کازبک گرجستان اعزام خواد شد.

در پایان این دوره، جانباز امان اله پور، از زحمات و آموزشهای مربیان حاضر و اعضای تیم هامون شوشتر به ویژه سرپرست تیم" قناد" و مربی تیم " مختاربند"، برای سهولت و آمادگی در صعود به قله کشور گرجستان تقدر و تشکرکرد و از مسوولین بنیاد خواست در این برنامه مساعدت لازم را داشته باشد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi